2012. szeptember 26., szerda

Pár dolog + új design

Sziasztok!
Lenne pár mondanivalóm, amiket én személy szerint fontosnak tartok.


  • A fejezet: A felével már készen vagyok, publikálni nem tudom mikor fogom. Valószínűleg akkor amikor lesz rá időm.
  • Új blog: Nem tudom tudjátok-e, de Sarah Parker abbahagyta az X-faktoros blogját, amiért Isten verje meg! :D Most úgy döntött hogy Saadeizmusát félretéve, Wantedizmusát elővéve, visszatér a blogger világába egy The Wantedes love storyval. Aminek társszerzője lettem. :) Ha valaki nem ismerné a srácokat akkor... Akkor majd Sarah-tól kideríti. xdxd Én csak a zenéiket hallottam, azokból is csak azokat amiknek klipje van... Szóval az ottani fejezet is íródik, egy héten belül remélem fent is lesz!
  • Suli: Igen, suli. Az a helyzet... Hogy, hogy is mondjam? Az év elejét nyelvtanból sikerült rossz jeggyel kezdeni (3-as), és mivel 5-ös vagyok belőle javítanom kell. Emellett angol versenyre is jelentkeztem, ami hat fordulós. Nem tudom mikor fogom megírni, de azt tudom, hogy nagyon nem akarom! >_< Plusz, hogy az én életem még egy kicsit se legyen unalmas, a biciklitárolóból valamelyik kis b.zi elcsórta a bringámat, és itthon úgy leszidtak, hogy azt hittem mehetek az utcára aludni... Pedig esküszöm hogy lezártam..! Azt mondták hogy karácsonykor kapok újat. Amikor minden befagy, meg minden csúszik... Na mindegy! :D
  • Új design: Mint láthatjátok eléggé belejöttem a fejléc készítésébe, ezért csináltam egy újat. Aztán úgy döntöttem, ha új fejléc, akkor legyen új design is! Ami szerintem jobb mint az előző volt; olvashatóbb, áttekinthetőbb, összeszedettebb, ízlésesebb. Nem tudom Nektek hogy tetszik, de szavazást azt nem teszek ki. Chatbe vagy kommentbe írhatjátok meg ha valamiért nem tetszik. Pl.: Zavarja a szemed, vagy effélék. Mert olvastam olyan blogot, ami tök jó volt, csak annyira zavarta a szemem, hogy be is pirosodott tőle. Lehet hogy a túl apró betűméret, nem tudom... Lényeg a lényeg, ha valami zavar akkor nyugodtan írd meg, nem leszek bunkó! ;)
Na most akkor ennyi lennék, sziasztok!
Ó és még mielőtt elfelejtem, az új blog: Forbidden Love (TW Love Story)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése