2012. augusztus 22., szerda

Sziasztok! :)

Sziasztok!
Én vagyok ßlac$tar, új nevemen Vivien Rose Benett.
Mint láthatjátok, a történetem címe Crashed  On The Dancefloor. A fejlécen van egy kis monológ: 

~ Csak egy lábtörés volt az egész ~

Aki esetleg nem hallotta volna, 2012. február  2-án, dél körül testnevelés órán, tánc közben megcsúsztam és eltörtem a bokámat. Megműtötték, és egy csavart tettek bele. Egy teljes hónapon keresztül mankóznom kellett, gipsszel a lábamon. Igaz a gipszet egy hét után levették, de akkor is nagyon rossz volt. Így iskolába se mehettem. Szóval nagy unalmamban kitaláltam ezt a történetet. Nem volt merszem eddig publikálni, mert hülyeségnek tartottam, hogy azt vigyem bele a történetbe, ami velem megtörtént. De most hogy jobban belegondolok, jobb olyasmiről írni, amit már legalább egyszer megtapasztaltál, mintsem hogy írsz egy történetet egy mozgássérült lányról, holott azt sem tudod min mehet keresztül. Na jó, oké, tudom hogy a történetre vagytok kíváncsiak, nem a prédikációmra. :D

Avril Benett és osztálya a farsangra készülnek, mikor a 21 éves egyetemista lány megcsúszik és eltöri a bokáját. Mindenki azt mondja neki hogy ez csak egy bokaficam, ám később kiderül az igazság.
Eközben egy fiút biciklizés közben elüt egy kocsi, minek következtében egy lába, és egy karja szenvedi el a balesetet. A fiút rögtön a mentősök, a lányt az anyukája viszi a kórházba.
Miután megműtötték őket, David (így hívják a fiút) és Avril egy kórterembe kerül, majd hamar összebarátkoznak.
És innentől egy nem mindennapi love story veszi kezdetét.

Remélem felkeltette az érdeklődésetek! :)
Prológus hamarosan. Puszi: Vivien R. Benett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése